FÖRBASKADE IDIOTER!!!!

Men vad i hela friden är detta.... Jag har ju bloggat två gånger idag.... inga inlägg...... Hur kan detta vara nu då....
trist ju....

Jaja då får jag väl berätta allt igen då. Hm vad var det nu jag skrev då...haha jaja det var nog inget viktigt hihi.

Jag skulle ju vilja tacka tant Carro för de fina påskpresenterna du gett mina barn!! Puss på dig! De är för bortskämda mina barn!!!
Men den lilla saken du fick av oss...MÅSTE öppnas på skärtorsdagen på tåget!!!! Det är installerat larm i så jag vet nog om du tjuvkikar hihihi!!

Idag har det varit mycket igen. Madde är hemma med sin Theo så jag och den andre Madde var själva, men hon har ju synundersökningar så jag har i princip varit själv i butiken, hon har ju oxå haft fullt upp. Men vid tre tiden så kom Pelle och jag drog vidare hem och hämtade Ludvig. Han har varit på BVC idag. Han fick spruta (ja det var ju detta jag skrev om innan idag..hm..eller gjorde jag inte det...jag börjar nog bli knäpp p riktigt haha) han var sååå duktigt. Sprutan var ingenting för honom, MEN doktorn!!! Shit vd han skrek när han kom nära och skulle lyssna och känna på stackarn. Han klamrade sig stenhårt fast på mig, och skrek som en galen gris.. Men det gick över när han fick sprutan....HM...måste varit chocken hahaha

Och blev jag ARG idag eller vad!! INGEN GREY!!! Förbaskade idioter..Hockey hit och hockey dit jag blir galen..... Likadant i går ju, inget DH.... Av alla jäkla kanaler så väljer de femman....Håll er till sportkanalerna för tusan!!!

jaja, nej nu ska jag kolla in FB och sen ska jag softa med en bok, och bojkotta tvn!!

puss

Kommentarer
Postat av: Carro

Tack så mycket för den hemliga påskpresenten! Jag har inte öppnat den ännu, lovar att vänta!

Blev me pissarg på att de va hockey idag igen! Illa illa!

Puss till hela Hultgrens!

2009-04-08 @ 20:20:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0