Finns inga ord....livet är så orättvist!

Åhh vad det är skönt att vara back in life!!!  Vädret är så härligt och jag mår såå bra!!!
Vi hade såå skoj i Fredags! Det slutade med eliten som var kvar jag,carro ola, blom och henke!!  Så vi drog ner till refill och kollade in deras nyöppnade pub. Helt ok, lite trubadurer och mysigt ställe!!

Jag skulle vilja ägna mig en stund att ge mina tankar till Lina, som jag gick i samma klass med i gymnasiet. Tyvärr så gick hennes man Petter bort förra Söndagen...... Han hjärta bara gav upp... Det finns verkligen inga ord... Jag fick mig en riktig tankeställare att man måste värna om vad man har VARJE dag!! Jag tänker på dig Lina, och dina tre barn! Kram kram på er!

Nej, nu ska jag jobba på, Madde kommer inte förrän klockan 13 så jag är själv ett tag..... det går säkert bra!!

Ses puss

Kommentarer
Postat av: Carro

Eliten rules!!!

2009-04-06 @ 20:22:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0