F-N vilken dag!

Vilken förbannat hemsk dag det varit!! Jag fattar inte att jag tog mig igenom... Ett tag trodde jag att jag skull börja gråta... Så mycket det varit på jobbet i eftermiddag... Pallar inte... Kund efter kund, bågvisning och allt bara växer på verkstaden...
En kund kom in idag och skulle hämta sina glasögon...Men vi hade ju inte hunnit slipa nåt så de var ju inte klara... Jag nämde detta för chefen men tror inte han förstod piken att vi behöver lite folk till.... Iallafall nu när det är mycket att göra...
Men det lär nog inte bli så.......:(
Nåväl jag överlevde men tillbaka imorgon igen....

Idag ska jag avslta perfekt, med ett dubbelavsnitt av DH!!! Ska bli gött att koppla av till det!

Jaja jag skriver mer sen när jag pallar!
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0