Vilka kan man lita på?????

Idag har varit en mycket händelserik dag! Det har hänt en hel del!!
Jag har jobbat hela dagen. Det var väl okej......, förutom att det inte var så mycket kunder i butiken så då blir det genast lite långtråkigt!
Men jag och Catti har roat oss med lite småjobb iallafall, lite lödningar och beställningar och en massa snack också såklart!! Idag så hade jag mycket inom mig som ville ut då är det såå underbart att ha vänner som finns där och lyssnar! Tänk vad skulle jag göra utan mina vänner, de är kanske inte så himla många som är så där riktigt nära men det finns. Jag är så lyckligt lottad som har det. Jag tror det finns många människor som inte har det. En sån där vän som man kan berätta ALLT för. Och utan att det går vidare till nån annan. Det tar tid att veta om man kan lita så mycket på en vän, men man märker det efter ett tag.
Jag brukar tänka  att det som jag får höra av personen, kanske inte bara personen säger till mig utan andra också. Och om personen brukar säga "du säg inte detta till någon" så varför skulle inte personen då säga så till fler???
Men om man råkar ut för att man diskuterar något, och personen vet det du redan berättar, men fick ju inte säga det för någon DÅ är det nåt att lita på!! Det kan ni skriva upp!!!
Det är liksom som ett förhållande. Man bygger upp ett förtroende, men om det sviks vilket jag har råkat ut för några gånger så är det kört. Jag skulle aldrig lita på den människan igen. Kanske man kan vara vänner, men inte de där riktiga vännerna.
Så är det mina vänner!! hihi
Kram på er alla och Godnatt
puss puss

Kommentarer
Postat av: Sara

Hej! Nu är jag beronde av din blogg med :) hihi. kram

2008-09-18 @ 21:55:20
URL: http://sommarjasmin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0