Var smart när du använder propplösare!!!

Idag har jag gjort nåt oerhört korkat. Jag städade toaletten, och märkte det var lite stopp i vasken. Så duktig som man försöker vara rotade jag fram propplösare i skåpet.. Läste på flaskan och öste ner i vasken. Spolade på lite hett vatten. Bara att det stod ju inte det blev ånga av det hela så där stod jag ovh lutade mig över... F-n vad det stack i näsan och hela halsen. Så nu har jag ringt giftinf. och frågat om jag kommer att dö:)hihi
Nej, men om det är farligt. Hon sa att jag hade lindriga symtom, men om det inte var borta imorgon skulle jag kontakta läkare... Typiskt mig när man ska anstränga sig lite haha!

Föräldrar föreläsning ikväll. Det ska bli väldigt intressant faktiskt. Jag har varit på en med dett par innan, paret Orwinger. De ska föreläsa hur man stärker barn självkänsla och samarbetsförmåga! Kan bli kul!

Henke jobbar kväll ikväll... trist, så det är till att rulla ner i hela huset. Tittar jag på nåt bra, tex. CSI eller nåt så inbillar jag mig att det är jag som är nästa offer, så det är bra att rulla ner!!!! Då kan ju inte mörkemasse se mig hihihi!!

see you pöss pöss

Kommentarer
Postat av: Sabina

Haha, jag tror ingen kommer ta dig :)

2008-09-17 @ 15:46:27
URL: http://biiiina.blogg.se/
Postat av: Svärmor

Hej Camilla,

Vad duktig du är med din blogg, jag visste inte att man kunde göra sånt oxå, blogga menar jag.

Hördudu, hur många gånger skall jag säga till dig att du skall vara rädd om dig med tanke på ångorna du inandats idag.

Kram svärmor

2008-09-17 @ 16:31:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0