Vad ska jag skriva??

Håller ju just på att bygga upp min egen blogg!! Det är jättekul. Man ska då beskriva sig själv om man vill. Men det är svårt! Vad ska man skriva? Att jag befinner mig i en 30 års kris och att jag är en glad tjej på 29 vårar??
Nej för mycket "bullen" över det!!
Har svårt för att säga hur jag är! Att jag känner mig själv det gör jag, men att sätta ord på det är svårt! Tåls att tänka på!

Idag är Albin (den stora sonen) och leker med en kompis. Ludvig (den lilla sonen) sover middag! Henke(den största sonen...hihi) Är ute och bygger på uterummet, äntligen ska det snart bli klart! Det är helt användbart, men de där små detaljerna som oftast får vänta (några ÅR) håller just nu på att bli klara!! Det är såå skönt!
Men så är det ju med hus man ska renovera. De blir liksom aldrig helt klara, och när de väl är det så ska man börja om igen.

Ja ja så är det här en helt vanlig söndag!!

puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0