Hyr inte den filmen...

Äntligen sover lilleman!! Han var sååå trött att han knappt kunde hålla ögonen öppna. Han sov bara 1 h och 10 min innan vid middag, sen har han varit vaken hela dagen.
Vi var på mammagruppen nu på eftermiddagen. Trevligt, men himla trist att så några kom. Jag fattar inte varför inte fler tycker det är kul tt träffas och snacka och att barnen får leka! Så om ni som läser min blogg kanske har lite åsikter om mammagrupper så skriv gärna, hade varit kul och höra om det är fler av samma åsikter eller kanske nåt helt annat!

Jo vi hyrde ju film igår! Det var den SÄMSTA film nånsin. Det var Alexandra Rappaport och Loffe Karlsson. Mmmm just det i HELA filmen. Det fanns inte en enda skådis till. Det handlade om Anna (Alexandra) som hade lite otalt med sitt förflutna och sökte upp Sture(Loffe) för han hade nog varit inblandad. Ja jag vet inte den var SKIT dålig iallafall!
1h och 18 min varade den, men vi spolade igenom halva, men den blev inte bättre för det... Så hyr den för att skapa din egen uppfattning eller gå på mina rekomendationer och SKIT i och se den, du slösar bara 1 timme och 18 minuter av ditt liv på nåt helt onödigt...

Jag vet inte riktigt hur jag ska göra med vissa saker.. Det finns någon som inte fattar vad teamwork är.. Jag menar om man sätter sig själv framför allt annat måste det ju vara nåt fel uppe i knoppen... Man kan ju inte bara vara egoist om man ALDRIG tänker på annan än sig själv.... Måste vara en sjukdom... eller kanske en dålig barndom????
Vad vet jag, jag är ingen psykolog, kanske man skulle bli??? Nej, vad jobbigt det skulle vara och höra andras problem jämt och inget positivt, samtidigt så hjälper man kanske en person... ja ja inget för mig iallafall.

Nej nu ska jag prata med min vän caca!!!

puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0