TRE små bebisar som är efterlängtade!!!!

Sitter här i soffan och kollar på TV. Har varit på kalas hos svärmor. Såå gott det var! Goda kycklingfileer med klyftpotatis och efterrätten.. chokladtårta med blåbär.mmmmmm!!!
Albin är tyvärr sjuk... Han har jätte ont i sitt öra och nu ikväll har han fått feber. TRIST!! Jag börjar faktiskt oxå känna mig kass, men det är så att känner man efter så blir man sjuk så det struntar jag i:):)

Imorgon ska jag ha Mary Key party. Man fick bara bjuda några stycken för att hon skulle låta oss testa produkterna! Ska bli spännande!!
Sen fick jag veta en spännande nyhet!!! Kompisar till oss ska ha barn!! Så nu väntar vi på 3 stycken små godingar som ska komma 14 februari, en den 7 Mars och en den 19 Mars!!! Det är helt underbart kul!!!! Längtar sååå!!!
Och jag tror minsann att våra nästan grannar är på förlossningen just nu!! LYCKA TILL Andre och Josse!!! Tänker på er och hoppas lille killen mår prima!!!

Jaha nej nu får man väl gå och hålla min sämre halva sällskap!! Nu när han väl är hemma.........

See you later!! puss puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0