Saknar Grey!!!

Sitter på jobbet och har lunch nu. Himla skönt!! Men det är strax dax igen att kasta sig ut i verkligheten. Var på föräldrarföreläsning igårkväll. Det var verkligen bra. Jag tänkte till flera gånger hihihi!!
Man fick sig en tankeställare faktiskt, och framförallt tips på  hur man ska tackla de små liven!!

Idag är Henke ledig, undra om han fixar tvätten....... Vi får väl se när jag kommer hem, jag har inte sagt nåt men han kan ju tänka själv så kanske han kan se tvätten hehe!!

Mitt humör idag är inte det bästa. Har lite att tänka på när det gäller oika saker. Tex. falska människor tänker jag MYCKET på...
Jag önskar såååå att Grey börjar snart. Jag saknar det som tusan. Hörde idag att det nog skulle börja typ nästa vecka. LÄNGTAR!!!!!

Vi ses!

Puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0