När börjar GREY?????

ja det känns verkligen skönt att det är fler än jag som är mörkrädda!! Men det gick bra denna gången oxå! Jag klarade mig!!! Men bra är det, CSI alltså! Jag önskar bara det gick oftare!
Men nu så kom jag och tänka på Grey!!! När kommer det igen? Jag har för mig nån sa att det börja denna veckan, så jag får nog kolla det nogrant så mann inte missar det, det skulle vara för hemskt!

Har lunch nu och är propp mätt. Jag åt lasagne och det är ju tusan så gott!!
Nu har jag exakt 6 minuter kvar och jag ska minsann inte gå tillbaka en minut tidigare... Ska hem till cgefen imorgon på möte inför vårens schema... Jaaa undra hur det ska gå. Vi får väl se!! Jag ska stå på mig iallafall!!!

Åh varför är det så att man blir så J-A gottis sugen efter maten. JAg hade verkligen gjort allt för en chokladkaka, eller kanske kola..... mmmm. Tror minsann jag dreglar nu hihi=)

Nej 3 minuter kvar...... Ska fixa lite annat innan jag börjar såå ses senare!!

Puss puss

Kommentarer
Postat av: Emmy

Såg på facebook att du har en blogg så jag var ju bara tvungen att gå in hit o kolla. Rolig läsning får jag verkligen säga :) Ha det bra!

2008-09-30 @ 16:40:25
Postat av: Anonym

Hej! Jag undrar om du skulle kunna tänka dig att ägna en minut åt att vara supersnäll mot mig och rösta på mig i den här fototävlingen



http://microsites.nokia.se/6220/index.php?thanks=1#/grid/1/-1/votes/5185986



Vore hur snällt som helst och det skulle göra mig jätteglad! :D



PS. Du kan även vinna en fräsig mobiltelefon när du röstar :)





Med vänlig hälsning

Astronauten

http://astronautenochfrank.blogg.se

2008-09-30 @ 16:43:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0