Mysigt 1 års kalas!!!

Jag är deppig... Det är inte kul att känna som jag gör just nu! Det känns som man har gått bakom ryggen på mig...
Det är inte alls roligt att ha människor omkring sig och känna sig så osäker på vad de nu ska hitta på.....
Men det är väl bara till att resa på sig och stå på sig som vanligt.....
Ville bara också påpeka än en gång hur underbart det är med mina vänner som lyssnar och stöttar STOR kram och puss till er!!!
Jaja nog om det! Idag har vi haft ett års kalas för Ludvig och Olle(Ludvigs kompis som är 11 dagar äldre!)
Vi åt chokladbollar och kladdkaka. Gissa om de gillade det!!!  Man skulle kunna säga att hela bordet var en chokladbolle och när Ludvig knöt händerna så hörde man riktigt hur kladdig han var!! Det var jätt härligt att se de.
De lekte och busade fast de var sååå trötta!!

Imorgon är det kalas hos svärmor! Så jag gissar det blir god mat och fika, sen är det en LUGN helg! Ska faktiskt bli skönt. Jobbar inte förrän på Tisdag nu, SKÖNT!!!!


Kommentarer
Postat av: Sabina

va inte deppig. det kommer gå kanon. Puss o kram, ha nu en trevlig helg o njut av att vara ledig

2008-09-20 @ 00:41:30
URL: http://biiiina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0