Mörkemasse kommer.....

Jaha då sitter man här igen och kollar på CSI. Det är ju så jäkla bra. Men jag är ju sån att jag tror mörkemasse står i varenda fönster nu. Och Henke är ju inte hemma... SHIT och stackars Svante(kaninen) har ju inte fått mat, hur tusan gör jag nu..... Nej Henke får ge honom när han kommer hem. Blää vad jag hatar att vara mörkrädd. Jag önskar man slapp det, men i dagenssjuka värld så vet man ju aldrig vad som kan hända.... Det kan ju komma vilken idiot som helst in och ....... Nej nu stirrar jag upp mig igen. Ett djupt andetag och kryp ner i soffan med persiennerna nere så blir det bra!!!

Och Idol!! Jag blev förvånad att Sep...nånting var så bra, hon och den sista rödhåriga...Linda?? var bäst idag tycker jag, Anna var inte alls bra. Vi får se vad som händer!

Sov gott!!
Puss o kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vet vad du menar. Jag Hatar me att va ensam när det e mörkt. Måste ha radion igång för att skylla alla ljud på den...hi hi. Sov gott. Kram

2008-09-29 @ 21:32:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0