Min älskade bebis...!!!

Fick nyss veta att desperate housewifes börjar idag!! Jippiii äntligen nåt kul. Nu väntar jag bara på Grey och min snygge Michael i prison brake!!!

Sitter på jobbet och hänger. Jag har slipat 9 jobb idag!! Så jag förtjänar faktiskt en lite paus nu p slutet!!!  Ludvig har varit helt själv idag på förskolan. Det hade gått så bra tyckte de efter en stund så Henke hade sagt hejdå och gått. Det hade gått bra..... Men i mitt hjärta svider det. Som min vän CArro sa att jag kommer att dakta med honom för han är min lilla bebis... Nja.. Kanske lite men det är svårt faktiskt att släppa, nu när man vet att det är sista bebisen!!

Jaja nej nu måste jag räkna kassan så man kommer hem nån gång!

Ses!!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0