J-LO är hot!!! hihi

Okej! Nu var man tillbaka, tiden går! Tittar nu på en film med Jennifer Lopez, shit vad hon är snygg. Jag hade inte bangat för hennes look...
Efter GOD tacos till kvällsmat och lite annat gott:) så är jag helt sliten. Ska bara softa framför tvn och sen lägga mig och sova min skönhetssömn!!! Den behövs verkligen hihihi.
Imorgon bär det av till stan och shoppa lite till. Jag och Ludvig tar tåget in och ska möta upp syrran och Johan! Sen kommer Albin och Henke till vä senare, de ska och fiska med Bongs. Kul för dem =)

Visst är det konstigt att man kan ha en vän som fungerar precis som mig själv! Allt jag tänker (nästan=),hihi)  tänker denna vän oxå! Jag har tänkt mycket på det och det måste vara så att vi kännt varann i ett annat liv,haha!
Jag tycker om Lars i idol, naturligtvis fick jag reda på att det gör denna vän oxå! När vi ska säga nåt om någon eller till någon så OFTA blir det samma ordval och gärna i mun på varann!! Det är fantastiskt att man har sådana vänner!!! Jag är sååå lyckig att jag har det i mitt liv!! PUSS!!!!

Sov gott hela Sverige!
Kram och pöss

Kommentarer
Postat av: Carro

Glad att ja har dig me vännen!

2008-09-26 @ 23:01:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0