J-A sjukvård...

Jaha så var man där igen. Sverige j-a sjukvård... Har suttit på akuten i FEM timmar. Att det överhuvud får heta AKUTmottagnig är ju nästa ett lagbrott.
Albin blev ju då sämre idag så jag bestämde mig för att det var lika bra att åka och kolla honom. Så klockan 17.10 körde vi från Bromölla. Och exakt 5 timmar senare körde vi ifrån CSK.
Det är helt sjukt att man ska behöva vänta så länge, särskilt med ett barn som mår dåligt. Att inte de får gå före när de ser hur dålig han är... Han hade 39.4 i feber och låg helt utslagen i mitt knä. Men jag ger f-n inte mycket för denna sjukvård vi har. Jo om man väl kommit in och får vård då är det helt okej. Då blir man såå väl omhändertagen. Men att komma dit är ju en hel vetenskap...
Hoppas vi slipper det stället på MYCKET länge nu!!
Hur det gick med Albin?? Jo han hade en kraftig öroninflamation i båda öronen. Så det blev antibiotika. Inte konstigt att han inte hör ordentligt när vi pratar med honom. Jag har skällt på honom och sagt han måste lära sig lyssna..... Hur lätt är det när han inte hör..... Stackare... (men jag har knappt skuldkänslor...)

Nej nu är det nanna dax. Jobb imorgon.....................

Godnatt sverige puss puss

Kommentarer
Postat av: Sara

Hoppas Albin blir frisk snart. Är det okej om jag skriver dig bland mina länkar? kram

2008-09-24 @ 22:05:08
URL: http://sommarjasmin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0