Ibland fattar jag inte vad de gör där i Idol...

Oj oj oj vad denna dagen sa poff... Den bara försvann. JAg har jobbat idag från 9-18. Men idag var det faktiskt jättekul att jobba. Jag hade en mycket tuff utmaning. En dam hade problem med sina bågar och de skulle slipas om i en annan båge, hon var inte glad alls på situationen. Men lilla jag lyckdes vända henne fixade ett par kanon bågar och det slutade med att jag fick en kram så glad hon blev!!! Det är det som gör att det är kul att jobba med andra människor!!!

Tittar på Idol nu.. Vilka lustiga kufar det finns... Fattar man inte att man inte kan sjunga när rösten brister hela tiden, de måste ju vara helt tondöva... Och inte snacka om deras kompisar (som inte kan vara riktiga vänner) som säger att de sjunger bra???? Vad är det för skitsnack. Ibland undrar jag om allt bara är skämt, men det är det väl inte tråkigt nog... Men det överväger de som är bra! Vilken gullig kille som hade giuarr som var telefonförsäljare, jag blev ju helt såld!!

nej nu är det dags att se resten,
See you!!!
Puss puss

Kommentarer
Postat av: Sabina

Du är duktig på att blogga ju :) ska länka din sida på min blogg så kanske du får fler läsare :)

2008-09-17 @ 12:59:47
URL: http://biiiina.blogg.se/
Postat av: Catti!!

Jag kan intyga hur fint det blev i den nya bågen!! Å hur lycklig kunden var när hon gick:-)

2008-09-17 @ 14:35:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0