Hur dum får man vara!!!!

Har precis lagt bägge barnen.Henke hänger tvätt och jag bloggar!! Allt är precis som det ska hihi!!
Imorgon ska jag med Ludvig för första gången till förskolan. Det ska bli spännande och se om det går lika bra när jag är med som det gick när Henke var med! Han är ju "lite" mammig så det får vi se! Men jag tror det kommer gå bra. HAn är ju bekant med miljön nu så det kommer gå kanon! MAn är ju lite nojig!Detta är ju sista gången som man är med om detta så det känns ju lite jobbigt! Att det är redan menar jag! För nu när han väl kommer in i denna ruljansen så går det undan så plötsligt ska han börja skolan. Kolla på Albin det är ju bara ett år till, inte ens det så börjar han skolan.... SHIT.... JAg vill inte kan någon dra i nödbromsen tack...

Nog om mina nojigheter!! Igår var vi hos mamma på lite firande! Det var jättetrevligt! Och god mat! Och vin!!!
Det värsta var att jag och min syster glömde ju för tusan att köpa hennes present.... Sååååå typiskt oss. Vi skulle träffas i stan på dagen för att gå upp till hälsa och helhet och köpa ett presentkort. Men vi blev så uppslukade av shoppingen så vi glömde tusan ta mig det. Så när vi går av bussen i vä kommer jag på detta. JAg satte mig på gräsmattan och tänkte hur J-A dum får man vara haha. Men tackvare min snälla och tålmodiga man så fixade han ett kort och pengar så skrev vi lite snyggt och allt blev bra!!!
Så tänker ni säkert hur kan ni vänta tills sista dagen att köpa presenten, PLANERA!!! JAAAA men det hade vi gjort, syrran skulle köpa en kaffebryggare... men det visade sig att hon hade ju redan fått det av mormor och morfar. Så det var bara att tänka om! Så nu känns mina skuldkänslor lite bättre hihihi!!

Nej det är en tidig dag imorgon. Så so long, farväl, aufviederseen(glömt stavningen hihi), goodnight!!!

Puss på er!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0