Henke säger att min plats är i köket och sovrummet

Jäkla skit alltså. Nu får man inte vara ifred när man bloggar  heller.. Henke sitter just nu över min axel och läser varenda litet tryck på tangenterna haha!! Hans seende är att min plats är i sovrummet och i köket.... hihihi men det vet han ju såklart att det är hans plats!!! puss på dig min matcho lilla Henke.
Han tar nog tiden på hur länge jag får sitta här innan han ska spela. Jag sa ju att jag skulle bara betala en räkning och sen fick han spela sitt jäkla dataspel. hihi

Kom just nu på att hela okt och nästan hela nov är fullbokat. Det är inte lätt att vara poppis!!! hihi
Snart är det idol!!! HEJA LARS!!!!! Han är ju helgrym. RING OCH RÖSTA PÅ HONOM!!!

Sen ännu bättre fick veta nu att Grey börjar imorgon JIPPIIIIIII...
Nej nu är det dax. Håll nu tummarna för honom!! 
Ses sen puss puss  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0