Henke penke päronpung hihihihi

Alltså nu måste ni alla som läser min blogg veta att det är sååå kul att få kommentarer på sin bloggsida!! Tack så mycket kära svägerska för det hihihi!!

Nu är det sååå lugnt och skönt att sitta här. Jag har lagt båda, ja eller Ludvig Albin sitter och tittar på bolibompa. Men han sover snart det är bara en tidsfråga!! Och Henke är på jobbet så jag har datan alldeles(??stavning???) för mig själv!
Och kan ni tänka er Henke har gått med i facebook!! Ni som känner Henke tappar nog hakan nu. Han har dissat mig som tusan för att jag är med på facebook och bloggar. Men nu minsann har han gjort sig en egen liten profil. Och gissa om han blev sådär 5 meter längre när han såg hur många förfrågningar han fick på några timmar! Det var en hel del i inkorgen när vi pratades vid precis haha!! Ja min älskling du är bara för söt!! hihihi

Jobbdag imorgon.......!....????..... Det är nog bra!
Nej nu är det en hel lista med saker som ska göras innan man ska krypa till kojs! Tvätten,disken.... jaa ni vet nog redan och det är ju inte så intressant ändå!! hihihi

Vi ses nog en runda till idag, men om jag mot all förmodan skulle somna innan så sov gott och dröm sött!!!

Puss puss

Kommentarer
Postat av: Sabina

jag fick en smärre chock när jag fick en vänförfrågan på facebook från henke :) det var allt på tiden! hehe. kramis!

2008-09-29 @ 19:37:55
URL: http://biiiina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0