GRATTIS JOSSE OCH ANDRE!!!

Då var det en ny vecka igen... Nu har vi börjat planeringen av ett års kalaset på Onsdag. Tänk... Ludvig är redan ett år! Gud vad tiden har gått fort, (låter som man ältar detta hela tiden..."åh vad tiden går" hihi)
Men nu är det dags. Jag ska baka kanelbullar och kladdkakor. Och idag har vi vairt och handlat lite mat! Bara nu alla håller sig friska, eller rättare sagt att alla blir friska. Albin är ju fortfarande kass och jag hörde att svärfar har feber. Jag mår inte heller så jättebra men lite alvedon gör susen!
Just nu sover mina änglar middag. Albin deckade oxå i soffan så han får sova en stund, kanske han blir frisk då :)

Och sen vill jag gratta Josse och Andre till deras lilla gosse!!! GRATTIS!!! Hoppas allt är bra med er och att ni snart kommer hem!

Nej, nu hörde jag att tvätten kallar så det är bara att at tjuren vid hornen hihihi!!

Ses! Puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0