FY F-N FÖR FALSKA MÄNNISKOR!!!

F-N Vad jag blir förbannad... En annan försöker hjälpa och hjälpa men andra bara skiter i det. Sånt gör mig fruktansvärt arg. Jaja det blev väldigt privat nu men jag var tvungen att få ut MIN ILSKA!!!

Tur att det finns människor som man kan prata med som är härligt trevliga och INTE falska! För det är det värsta jag vet FALSKA människor. Att man inte kan stå för vad man gör eller säger är ruttet! Men man vet vilka man ska prata med, det märks ju ganska snabbt. Det är klart jag har ju stött på folk som liksom påett konstigt sätt ringlar sig runt ett ämne och får rätt... Det låter ju konstigt men så är det, plötsligt står man där och håller med personen och inser inte förrän senare att just det det var ju inte detta vi pratade om.... Vet inte vad det heter men jag tror man är sån om man är mytoman...

Sitter nu här vid datatn och njuter. Om jag stannar upp     så hörs inte ett ljud. Barnen är med farmor och farfar i Åhus hos Farbror Chrille och Elin. Och Henke jobbar. Jag är HELT själv. Lite ko´nstigt tyst faktiskt, men ganska skönt. Jag älskar min familj över allt annat, men ibland så är det skönt att vara helt själv faktiskt!! Men det varar inte så länge för jag ska ju på föräldrarföreläsning! Så en halvtimme till ska jag njuta!

Jaja, vi ses
puss puss

Kommentarer
Postat av: Sabina

jag är nyfiken. du får nog allt ta o ringa mig ikväll. ja du vet väl vad jag syftar på :P haha kram

2008-09-18 @ 12:00:37
URL: http://biiiina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0