Ett års kalas på G

Åhh, nu är det inte långt kvar tills min lilla Ludvig är ett år!! Tänk att för ett år sedan gick jag med en jätte mage och längtade efter att han skulle komma ut... Jag blir knäpp när man tänker på att ETT helt år har redan gått. Snart sitter vi där och förbereder konfirmation...
Så nu har jag förberett det sista inför imorgon. Ska duka och laga maten imorgon, men jag är u ledigt så det är lugnt. Imorgon är jag ju "bara" mammaledig.... Det finns så många pucko som tror att det är ju inget att vara mammaledig. MÅstevara skönt att bara vara hemma och ta det lugnt,,,, Dem har definitivt inga barn själva!

För lugn och ro det vet jag knappt vad det är nu förtiden! Men det skulle jag aldrig byta ut mot mina små rackarungar!!!

"Nåväl vad är en bal på slottet" Nu ska jag sova och bli pigg..... HAHA
Sov gott hela sverige kram och puss
see ya!

Kommentarer
Postat av: Sara

Ja, tiden går snabbt. Känns som igår när jag fick telfonsamtalet att Ludvig hade kommit till världen. Han förstår ju inte :) men vill bara säga. Grattis,Ludvig på din 1 års dag. Kram

2008-09-23 @ 22:18:50
URL: http://sommarjasmin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0