Det är ju för tusan Ludvigs första dag........

nu är min älskling ett år... Herregud alltså jag kan inte fatta det!  Vi har haft lite kalas för honom idag. Det blev jättebra!
Han fick så mycket fina kläder och saker. Jag tror han undrade lite vad som egentligen hände. Han bara stod där och kollade på alla människorna runt honom. Men äta det kan ju Ludvig, och det gjorde han!! Han klippte två bitar med tårta. Vi hade ju två tårtor, en till Ludvig och en till mormor, det är ju hennes födelsedag oxå faktiskt.
På Lördag ska vi hem till mamma och äta lite och fira henne, hon får ju oxå ha en egen dag, Ludvig kan ju inte ta hela mormors dag!! Då kommer syrran och Johan hem. Ska bli kul att träffa dem. Det var ett tag sedan. Måste ringa henne, men det får jag ta sen!! Det gäller mammas present, och det kan jag ju inte skriva här om du läser detta mamma lilla!! hihihi

Gud vad kul!! JAg fick veta idag att några tjejkompisar och jag ska träffas en kväll och äta lite gott och snacka skit! Det var så längesen och det ska bli sååå kul!! JAg längtar redan faktiskt! Man borde göra det oftare!
Men först är det ju Ladys night i Karlskrona. Det ska oxå bli kul. Vi är nio stycken som ska dit!! Ska nog åka in till stan i helgen med syrran och handla nåt snyggt!!

Jaha nej nu är det läggdax! Jobba imorgon..
Just det det är ju för tusan Ludvigs första dag på förskolan! Åhh, det är inte sant...nu när han väl börjar där så kommer han bli så mycket större med en gång.... Jaja vad gör man kan ju inte stanna klockan hur mycket jag än vill...
Kunde ju stannat den iallafall så vi slappden där hemska dagen i December....................................

Sov gott allihop!!
Puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0