Den siste idioten är inte född.....

Ja nu sitter jag och bloggar igen!!! HIhi det är ju så kul! Men man ska ju egentligen inte göra sånt här på arbetstid, men jag hade ju några minuter kvar på min middag!!!
Fick nyss veta att det finns en kurs att gå i November genom facket. Det gäller arbetsmiljön. Psykosociala och den fysiska arbetsmiljön..... Kanske man ska gå den. Det finns ju alltid saker att förbättra......... Tror det är rätt passande faktiskt!!

Sen skulle jag vilja berätta för folk att man inte gåt in i en butik fem i sex och ska prova ut bågar. Det tar ju en stund och en butik som stänger klockan sex.... Det säger nästan sig själv... Hoppas attalla skulle kunna förstå att stänger man en butik klockan 18 så stänger man då!!!!!

Jaja så är det den sista idioten är tyvärr inte född........

See you!
Kram och pöss pöss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0