Den siste idioten är fortfarande inte född!!!

Ojoj!! En hel dag utan att blogga... Det känns ju inte bra. Konstigt vad man har utvecklat ett beroende på så kort tid! Jag gick hela tiden och tänkte igår att jag måste ju skriva!!
Jag var i stan igår och shoppade! Hittade jag nåt?? Jaaa! Faktiskt så gjorde jag det. Det blev lite koftor och toppar och skärp. Det var kul faktiskt att få handla!!
Som tur var hade jag hjälp av syrran och hennes Johan. De tog hand om Ludvig medan jag provade kläder! Det gick bra när han sov men inte annars, sån mammagris som han är så skrek han som en stucken gris när jag gick in i provrummet så vi fick gå ut igen...

 Jag hörde nåt så dumt igår så det r sjukt!! En kompis berättade att hon hade fått en ring av sin dåvarande pojkvän. Sen tog det slut och det är ett bra tag sen nu. Hon har ny pojkvän och han har ny flickvän. Den nya flickvännen råkar känna min kompis lite, så en kväll kom hon fram och frågade min vän om hon hade fått en ring av honom! Jaa svarade min vän. Då säger detta skåp Jag tycker att jag skulle få den nu om du ändå inte använder den.... Hur korkad får man va????
Som jag sagt innan den siste idioten är inte född...!!

jaja så är livet.
Ses senare
puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0