Ätit god middag!!

Jaha så var det eftermiddag nu! Tiden går ju GANSKA fort!! Har varit hod svärföräldrarna och ätit middag!
Det bjöds på köttgryta. Det var bacon och trattkantareller i, det var tur för när jag började skära i köttet upptäckte jag att det var vilt..... Men det var det ingen som sagt. Jag är ju ingen fantast av vilt, klara inte viltsmaken alls. Men den försvann faktiskt ihop med bacon. Men de försökte lura mig, men icke det gick inte!!!!

Det får mig att tänka på när jag var mindre och mamma brukade laga levergryta. Hon sa då att det var vanligt oxkött, men tusan heller det var ju lever, det är verkligen inte kul att hon försökte att lura mig när jag kände att det var annat än oxkött! Men inte heller då gick jag på det! HAHA!! Detta är nåt som jag inte ska föra över på mina egna barn!
På ett sätt kanske jag kan förstå mamma, jag åt som en kratta och var kräsen. Men när det är annorlunda saker så luras inte jag iallafall!!!

Stor puss till hela sweden!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0