Är stolt över mig!!!

Jag har äntligen fixat mig en bloggsida!! Jag är stolt över mig själv, trodde aldrig jag skulle fixa det.  Jag skulle vilja tacka Sabina för hon har inspirerat mig!!! Tack gumman!
Idag har jag fått hjälp att putsa mina fönster av en proffessionel fönsterputsare! Oj vad bra det blev! Nu kan vi titta ut igen!!

Jag och Henke har pratat om att skaffa en hund, men vilken sort??? Att det finns så många att välja på är för mig helt ofattbart. De som känner mig vet att jag inte alltid varit så glad i hundar, men det kan ju ändras. Jag har intalat mig själv länge nu att det inte är så farligt om jag har en egen hund och sett sedan valp. Henke har ju tjatat ett tag om att ha hund, han vill ju ha det i jakten, så vad gör man inte för in kärlek!!

puss puss

Kommentarer
Postat av: Sabina

Du är duktig :)

2008-09-13 @ 18:33:27
URL: http://biiiina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0