Vilken härlig dag!!!

Vilken härlig dag det blev! Vi gick i skånes djurpark och bara njöt av det fina vädret och de djur som var framme! Såg järv för första dagen i mitt liv! De är ju stora som tusan. Tur att det är galler mellan den och mig!
Ludvig tyckte oxå det var kul att se djuren. En stund iallafall. Sen ville han sova så efter halva rundan sov han gott där i vagnen! Albin däremot ville verkligen se varenda djur. Han gick vid varje karta och kollade av alla. Men vissa kan man ju inte se för de sover i sina bon, men det tyckte Albin var FEL!!! Men vi såg de flesta. Så han var rätt nöjd iallafall!!!

Typiskt oxå, vi körde ju naturligtvis ifrån Albins jacka i Wä.... Så den ligger där fint ihopviken i mammas ryggsäck.... Men vi får ta till nåt annat imorgon och fredag!!
Jaha så var det äntligen bestämt att vi ska åka till ullared... Albin ska minsann följa med. Men det är jag inte ett dugg bekymrad över, han brukar vara så duktig! Ludvig han får vara med farmor den dagen det är bäst så hihi!!!
Oj vad det ska handlas.... Ja om man hittar nåt förstås. Det är ju inte alltid man gör det, men till barnen iallafall är det bra!!

Och nu börjar planeringen av högsta grad! Imorgonkväll ska det packas inför fredagens bravader! Barnen ska till farmor och farfar och innan dess ska Henke ta Ludvig till BVC på ett års kontroll. Och jag åker kl 16 så mig kan de inte ha nytta av hahaha!!! Men det krävs ju planering.... Så vi får se om de kommer fram dit de ska!!! puss hihihi!

nej minsann nu ska jag förbereda mig inför GREY!!!! Jippiii vad kul det är varje Onsdag vid denna tiden, men lika trist om ett par timmar när det är slut!!

Ha det! Vi ses

Goodnight my friends
puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0