Vilken dag....

Vilken dag... Pengar pengar pengar, jag hatar när det är såna här månader då det är knivit med pengar. Vi fick en jätteräkning på vatten och el, skit.... Precis när man varit i ullared oxå JÄTTEBRA!!! Men det är till att spara och gneta....
Jag är sån att nu går man och har skuldkänslor för detta och går och tänker hur tusan det ska gå... Men det är bara att tänka positivt....

Nu ska jag hem till min sjuka familj, alla är förkylda, själv mår jag inte alls bra utan har huvudvärk och ont i halsen, men lite alvedon så kan man jobba ändå..... Pojkarna är snuviga och så men ingen feber iallafall. Henke är oxå kass, men han ska jobba ändå han med.

Vi ses sen, hoppas dagen har blivit bättre då!!

Puss puss

Sabina: Jag vet ju inte vad det är men det känns som nåt, men kanske min känsla är fel haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0