Vad ska jag göra nu????

Nu har jag lämnat mina änglar igen. Men idag gick det faktiskt mycket bättre för Ludvig...! Han bara gnydde lite och sen var han inte ledsen. SKÖNT!!! Då kändes det ju mycket bättre för mig oxå! Så nu sitter jag i min ensamhet hemma och vet inte riktigt vad jag ska göra faktiskt. Alla tänker nog nu, herregud vet hon inte vad hon ska göra....alla vardagssysslor finns ju. Ja det gör det men det gjorde jag igår... då när det var så himla fint väder...hihi
Så jag tvättar lite nu men sen är det inget mer... Jag har faktiskt köpt lite tidningar. En skvallertidning...som man bara måste ha hihi. Sen köpte jag CHIC, den verkar bra så vi får se.

Så mot tidningsläsandet nu då!!!

Ha det!
puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0