Klimakteriekossa!!!

Så äntligen är man hemma. Denna dagen var den mest långsamma på mycket länge. Det var såå segt på jobbet. Sen visste jag ju att jag skulle hämta barnen på förskolan så då känner man sig stressad för man vet att det är sent och de är trötta. 

Jag satt och kollade i kalendern innan. HERREGUD det är ju snart December..... Jag vill inte att det ska bli den där dagen D.... Kanske jag kan ändra mitt personbevis med några år. Det hade verkligen känts bra hahaha!!!
Nej men allvar så kanske jag ska börja fatta nån gång att man inte kan vara 25 för alltid...... Inte 20 heller för den delen hehe. Nej man får väl försöka ta in det alla säger "varje ålder har sin charm", jo men visst jag ser bara en stor klimakteriekossa framför mig hehe. nåja det ordnar sig nog!!!

Ska gå och lägga den store grabben nu, sen återkommer jag!! 
puss puss 

Kommentarer
Postat av: Petra

Klimakterikossa??? Tror verkligen inte att du kommer att bli det =)

2008-10-14 @ 20:15:56
Postat av: Chefen

Jo det kan hon garanterat bli. Nu är det nära.......hahahahahahahaha

2008-10-17 @ 09:33:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0