TA OCH BRUKA ALLVAR FÖR TUSAN!!!!!

Nu är allt snurrigt. Det är mycket nu! Allt jag gör är bara helt förvirrat. JAg har liksom ingen kontroll, jag bara stressar på. Det är sukt, ibland undrar jag om livet är uppbyggt på stress. Det är ju tusan det enda man gör. Idag tex. Min lediga dag och allt. Börja med att gå upp och städa sen var det tandläkaren och innan var jag ju tvungen att hinna duscha och klä mina änglar. Sen skulle vi ha middag och efter det kom Jonathan och Eva en runda. Sen var det kvällsmat och badning och sova. Nu sitter man här på sin lediga dag och är helt slut..... När ska jag hinna andas då????
Nej, det är nog snart så att det får bli lite ändring på detta! Känner panik oxå över alla helger som är inbokade. Fredag och Lördag.... Sen får jag inte glömma att det är ju roliga saker man gör. Mina vänner är ju en av de bästa grejorna som finns i mitt liv, så det får man ju inte glömma. Det är väl därför man känner den här ångesten att man inte hinner med allt.
Det jag vet är ju att de vänner som jag har finns där ändå!! Kram på er och tack för ni finns för mig!!

Sen skulle jag vilja kasta lite ris på er alla som dumpat en vän pga en partner. Flickvän som pojkvän, SKÄRP er för tusan. Att ni inte fattar att vänner är ett av det viktigaste man har och ska vara mycket rädd om de som finns. Det är svårt att hitta en riktigt bra vän så har man det ska väl inte en relation med en pojk/flickvän komma emellan. Nog för att man inte ses lika mycket kanske, men det är det lilla som räknas för att visa att man finns där och är en bra vän tillbaka.
Så till er alla som känner er träffade TA OCH BRUKA ALLVAR FÖR TUSAN. Sätt er ner och fundera på vad ni har misst och gråt tusen tårar och tyck synd om er, den vännen ni mist kommer förmodligen inte tillbaka igen!!!

Ja så var det sagt!! Det kändes skönt hehe! Har mycket på huvudet som sagt så det bubblar i mig, men det skulle bli för mycket att skriva allt på en gång så forts. följer!!!

Sov gott på er och dröm sött om era vänner PUSS!!!

godnatt!! Kram

Kommentarer
Postat av: Sabina

andas. ta djupa andetaget. så kommer allt känns bättre sen :) Puss

2008-10-22 @ 20:12:00
URL: http://biiiina.blogg.se/
Postat av: Petra

Oj oj oj... Här va de mycke som skrevs...

Håller me dej en jävla massa stress hela tiden... Men jag håller samtidigt me föregående talare =)

2008-10-22 @ 21:57:53
Postat av: Carro

Hi hi. Mycket bra inlägg ;-)

2008-10-23 @ 12:56:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0