Tysta vänner??!!!

Då ska man jobba imorgon. Både kul och inte! Jag känner jag skulle vilja vara hemma och pula lite med ett och annat. Men det får man ta på Onsdageftermiddag istället.
På onsdag ska vi serva bilen. J-a skit egentligen med bilar. Det är ju bara pengar pengar och pengar. Ska det kosta så förbannat mycket att kolla igenom en bil.... Ja vad vet jag det är väl dyrt med bildelar....men jag tror de snuvar oss på rätt mycket. Men måste man så måste man ju!

Ska betala räkningar. Det är ju inte heller så himla kul. Jag önska så att man hade lite mer pengar att spendera(vem tusan gör inte det...)
Nej tänk att få, bara en enda dag, gå in i massa affärer och inte behöva kolla på prislappen och bara handla allt man vill ha och slippa tänka på vad allt kostar. Ja dream on Camilla, det lär ju aldrig hända men drömma kan man alltid.

Hmm jag luktar ugglor i mossen haha! Känner att det nog är nåt på G..... Kanske nån kan tala om vad det är hehe!!
Nej för alla är tysta som muren och vet inget... Beteé er för tusan hahahahahahaha Jag lär väl få veta sen, snart nån gång hihi!

Jaha nej nu får jag avrunda hehe!
Sov gott mina tysta vänner =)
så ses vi
puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0