Skönt att vara normal i knoppen igen hehe

Åh vad skönt det är att vara helt som man ska i bollen igen. Jag lovar att det snurrade i planeten hela dagen igår, så skönt det var imorse när jag vaknade och gick upp utan att vara yr! Igår låg jag där och tänkte aldrig mer.... Men ändå så vet jag att man tänkt så ett antal gånger innan. Hur dum är man egentligen! Men man dras in i det när man har så himla kul och allting är på topp har man ingen tanke på att livet går vidare imorgon hihihi!!!! Så förmodligen kommer jag hamna i denna sits igen, men helt omedvetet såklart haha!!!

Idag har vi tagit det kugnt. Vi har handlat lite, för det dammade i kylen hehe..
Sen gjorde jag god mat och nu är man uppbåst så mätt man är. Albin är inne och leker med grannen. Jag kom in och skulle hämta honom men han hade visst ätit där. När de frågade honom om han ville ha så svarade han vet inte om jag får.... Söta unge, han visste ju precis att vi snart skulle äta hemma. Men det är ju godare borta!!!!

Ha det jag måste verkligen gå och sträcka ut mig så allt sjunker ner i magen hihi

Puss puss

Kommentarer
Postat av: Sabina

när skriver du ett nytt blogginlägg? :P haha. bli medlem på länken till gratis kläder på min blogg så jag får poäng :) hehe. så kan jag fixa din bloggdesign:P hehe. såg ditt inlägg du skrev till tessan! hihi! kramis

2008-10-13 @ 14:46:14
URL: http://biiiina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0