Såååå osexigt!!! men han får väl blunda haha

Ojoj vad gripen jag blev. VAr inne och kollade Inas blogg(biiiina.blogg.se), hon hade skrivit om cancer. Det var så bra skrivet. Hon skrev att man ska tänka om, att cancer inte måste betyda död. Det finns otroligt många som blir friska och klarar det. HAde man fått upp det till ytan så hade man kanske inte tänkt att det är kört så fort man hör cancer! Läs själva hennes blogg, skitbra tycker jag!!!

När jag kom hem ikväll så var det fullt ös. Ludvig blev så glad att han kramade mig och skrattade hysteriskt, och Albin sprang fram och gav mig en stor kram!! Så vill man att det ska vara efter en dag på jobbet! Vilket välkomnande man fick av sina änglar!! Det värmer hela hjärtat!
Nu ligger de små liven och sover så gott. Själv tänkte jag kolla på DH på femman och sen ska jag lägga mig.
Imorgon är en lång dag. Det blir tandläkaren för Ludvig(ett års kontroll) vi får gäster, och jag måste inhandla till halloween!
Jag ska ha en klänning som är rätt tajt, så jag tänkte fuska lite och köpa en body!!! HAHAHA! Det är ju sååå osexigt men vad tusan Jag ska inte visa den, ja Henke kanske men han får väl blunda hahaha!!! Nej det drar ju in magen jättebra så det blir det nog en sån!! Känner mig som mamma, oj det fick jag nog inte avslöja hihi!! Sorry mamma lilla det gick av rena farten hehe!! Men nu är vi ju två som bär det i familjen haha!!

Så sov sött och dröm söta drömmar!!

puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0