PUMPA till Halloween !!!!

Skönt jag är ledig idag! Ska inte göra nåt idag. Vi har inget inbokat. Och det ska så förbli!! Ska bara åka en liten runda och fixa lite smågrejor. Sen kanske vi tar och går en sväng!!
Jag ska hälsa från Carro!! HAHA, det var så när vi satt och snackade igår så frågade hon vad jag gjorde, jag sa att jag ska blogga, hälsa sa hon, och det har jag nu gjort!! (ja vet vi har lite dålig humor men såna är vi hihi)

Har precis fått beskedet att det finns en pumpa att hämta som jag beställt! Spännande, den ska vi skära i till halloween!!!

Nej jag skriver mer sen när lilleman sover middag! Har lite svårt för att koncentrera mig när jag vet att han är där inne!!!

Ses!!
puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0