Planerade den lilla hejdå.........

Så var det kväll igen... Har precis lagt den lille busen och den store sitter i soffan en stund till. JAg ska nu förbereda allt inför morgondagen. Det ska verkligen bli jätte rolig!!!

Hur har jobbet varit idag?? Jo tack! Det har varit ok. Jag gjorde ju en synundersökning, men det blev jag ju inte klokare av.... Men får reda i det imorgon. Catti och jag har inte haft så mycket nu på eftermiddagen, men vi planerade den lilla hejdå festen vi ska ha för Catti. Hon ska åka till Thailand i 3 månader............. hm kul för dig Catti =)

Nej nu ska jag kolla mina mail och sen ska jag gå och prova lite kläder inför imorgon!!!

Ha en bra kväll, vi ses kanske igen annars: Sov sött!!!

Puss puss

Kommentarer
Postat av: Catti

Hihi! Jajamen det tycker jag!! Måste köpa på mig lite jelly shot!! Å bjuda på nån svettig thailändare:-)

2008-10-10 @ 20:48:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0