Olycka när vi kom hem.......

Ojoj. Hände en lite olycka nu när vi kom hem. Ludvig trillade i hallen och slog i munnen så det började blöda. JAg blir så rädd att det är i tänderna så det blir men för livet.... Tror jag ska ringa tandläkaren imorgon så det får kolla.

Efer jobbet hämtade jag barnen hos farmor och farfar. De hämtade dem lite tidigare från förskolan för det är ju lov denna veckan så det är många vikarier på kvällen, det kändes bäst att de blev hämtade!!
Väl där så fick jag helt jättegoda nybakade scones. Mmmm med lite marmelad och ost på. Underbart gott!!
Sen var vi på Maxi en vända. Skulle köpa jelly shots till jobbfesten imorgon, men tror ni inte det är slut..... Sååå himla typiskt. Jag var där i Onsdags med men då hade de inte heller nåt hemma.... Det är väl så typiskt när man ska göra nåt speciellt... Jaja man kunde ju varit ute i mer god tid... Men ta mig som jag är, sån är jag haha!!

Nu ska jag gå och mysa med Albin i dett ruggiga väder vi har. Förresten så snöade det idag.... Kul??! Nja kanppt. Det kan vänta till julen tycker jag!!

Sov gott
vi ses
pussélipusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0