Nu har jag lunch!!

Nu har jag lunch!! Gött! Har ätit siciliansk rispudding!!! Det var skitgott!! Jag har inte ätit det på länge, eftersom man inte ska äta ris när man håller på med Gi. Men nån gång måste man ju äta det! Jag älskar ris! Skulle kunna äta det varje dag. Men det får man ju inte eftersom mannen älskar potäter!!
 
Nu kom chefen så jag måste byta data! Sådär det var ju smidigt!!

Idag när jag lämnade Ludvig så skrek han och klängde kvar runt min hals... Men jag ringde sen när jag kom till jobbet
och då var han och lekte! Så det hade gått över lika fort igen. Tur det men synd att man inte kan se det! Det är en himla trygghet att personalen är så fantastisk och underbar mot mig och hela familjen!! Tack hela nyckelpigan!!

ses igen
puss

Kommentarer
Postat av: Catti!!

hmm du skrev inte var ludvig var på dagis!! I dockrummet!!! hihihi!!

2008-10-21 @ 17:25:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0