Nere....

Är hemma en sväng på lunchen! Det är ju lite att göra just nu så man behöver ta lite luft och få ny energi. Känner mig väldigt nere idag.... Men det vänder kanske så småningom..... Tänker mycket på saker.... KRAM KRAM

Jaja nog om det nu är det ullared imorgon, har varit och handlat och fixa till bilresan. Det fattas bara en person i bilen annars är ju allt som det brukar med chokladmjölk och mackor i Våxtorp =)
om jag nu hittar vårt lilla ställe hehe. Det ska nog gå bra jag har ju en levande kartbok med mig, Henke är grym på att hitta men det är INTE jag!!

Ses ikväll!!
Puss puss

Kram till familjen

Kommentarer
Postat av: Sabina

Våxtorp kommer du inte missa :) det är ju stammisstället! hehe! KRAM

2008-10-16 @ 14:24:19
URL: http://biiiina.blogg.se/
Postat av: Carro

Tänk på mig när ni dricker go varm chokladmjölk!

2008-10-16 @ 17:57:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0