Mrs Adams på halloween????

Äntligen onsdag!! Då är det ju GREY!!! JIPPIIII.
Det ska bli riktigt mysigt att krypa ner i soffan och titta på nåt riktigt bra!!
Det är ju nystädat och det bästa av allt nybäddat! VIsst är det en sååå härlig känsla när man kryper ner mellan lakanen och de luktar nytvättat! Ska gå och ta en dusch oxå så man inte skitar ner dem de första man gör!

På Fredag bär det av till Ullared! Ska åka med Henke och Albin. Ludvig får vara hemma med farmor. Det mår han bäst av! Det ska bli kul, hoppas bara de inte har en massa skit bara utan lite bra oxå. Jag ska mest handla kläder till barnen men det kanske finns ett och annat plagg till mig oxå!! Får se det blir nog inga problem att tömma besparingarna hehe.

Jag håller på att fundera ut vad jag ska vara på halloween.... Vill vara nåt häftigt! Jag har en peruk med svart långt hår, kanske man skulle satsa på mrs Adams!! Hon är ju rätt fräck att va... hmhm det är svårt! NI får gärna ge lite tips till mig hihi!!

nej mina vänner!! 
sov sött och ha en fortsatt bra kväll så ses vi

puss och kram 

Kommentarer
Postat av: Petra

Men då ses vi ju inte denna fredagen heller =(

Får väl klara mej då ;)

2008-10-16 @ 08:18:48
Postat av: Emelie Hallin

Hej Camilla, vad kul att läsa din blogg också! Klart du ska lägga ut lite bilder här, det är ju så kul att se! Hoppas allt är bra med dig och familjen annars, vi har det jättebra i aix i alla fall, solen skiner och vi bor helt perfekt! Jag kommer nog kunna stanna här ett tag! :)

Kramar Emelie

2008-10-16 @ 12:49:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0