Mot Karlskrona på Fredag!!!!

wow vad kul det är att se att man har så många läsare!! Jag kan ju se en liten statistik på hur maånga läsare man har per dag. Och det är så kul att man har en del!!!

Nu sover lillemannen och Albin håller på att klä sig. Jag ska hoppa in i duschen och sen packar vi in oss i bilen efter middagen! Då bär det av mot skånes djurpark. Ska bli himla mysigt. det är ju hel bra väder så det kommer nog att synas ett och annat djur!

Det tråkiga är att jag vaknade med sprängande huvudvärk imorse... Men som tur är finns det ju alvedon som kan lindar det!
Nu är det bara några dagar kvar sen bär det av mot Karlskrona! Fick veta häromdagen att karlarna ska oxå festa....det passar väl på nu när vi är borta. Vad är det nu man säger......När katten är borta dansar råttorna på bordet!!! Det stämmer ganska väl hihihi! Så vi får väl se vad som väntar oss när vi kommer hem sen mitt i natten..hahaha!!!

Jaja men vi ses igen sen.
puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0