Min hals i uppror!!

Min hals är helt i uppror!! Har precis sjungt singstar med Henke oc Albin! Det är ju skitkul, vi får nog börja göra det oftare. Det var ett tag sedan nu så det kändes lite nykommet!! Klart att man vann överlägset över Henke hihi!! Albin och jag sjöng mot Henke och då vann vi oxå!! Känns bra att vara bäst nån gång hehe! Men det är u jag i och för sig för det mesta hahaha!!

Idag har varit en perfekt dag. Inga grejor att fara på hela familjen har varit hemma tillsammans. Det var ju ett tag sedan det hände en hel dag! Man får nog ta vara på det så länge barnen är små, sen är det ju en massa farande hit och dit!!

Jag kom att tänka på ladys night. Det var en sån kul kväll. Jag måste bara fixa nåt snart igen för oss alla(med några extra till bara =)hihi) det är ju skitkul när man gör såna saker tillsammans och har kul! Nej det får bli skärpning att fixa nåt snart!!

Nu vankas lite god räkmacka med aioli och en kul film!

Ses sen

pusselipusspuss

Kommentarer
Postat av: Chefen

Jag krossar dej nästan när som helst. Men det får bli ett helrör innan bara :)

2008-10-19 @ 00:22:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0