Ladys night!!!

Sitter på jobbet och har middag. Skulle synda med en god kola och öppna skåpet där vi har kundgodiset! Oj ojoj vad det var länsat där. Eftersom jag inte var här igår så undrar jag vem det kan vara.....!!! Era små gottgrisar!

Vilket program det är Greys anatomy. Jag fick så mycket att tänka på, tänk vad en serie kan sätta spår i ens huvud. Jag är helt inne i deras liv där på sjukhuset så jag skulle kunna gå in dit själv och börja styra och ställa!! hihi

Henke ringde innan och sa att Ludvig hade blivit lika ledsen idag när han lämnade. Så jag har tagit ledigt på Tisdag så vi förlänger inskolningen lite! (jag daltar inte..hihi). Det är jobbigt detta, men det ska nog gå bra. Han hade slutat gråta bara Henke försvann. Så det är på G!!!

Blev bjuden på en tjejfest på Lördag, men kan inte. Sofie och hennes familj kommer. Men det hade ju varit kul, grannen där hemma ska ha stor fest oxå med paintboll grabbarna haha!! Men jag ska ju iväg nästa helg. Då är det Ladys Night!!! Ska bli JÄTTE roligt! Ser fram emot att se Stormare sjunga!! 

Jaja, vi ses senare!
Puss puss 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0