Kanske man lever i en bubbla för sig själv hahaha!!

Jaha så har man varit hos doktorn, blev man klokare för det?? NEJ! Men vi får väl se. Det är nog inget allvarligt!
Hmmm ingen har kommenterat mitt inlägg TYSTA VÄNNER!!! Nja hur ska man tolka detta nu då??? Ja kanske man lever i en drömvärld, i en lite bubbla för sig själv hahaha!!!

Det var en tuff månad ekonomiskt, så det blir spara snåla månad! Så nu ska jag sätta mig och fundera ut vad vi ska äta alla dagar och sen handla lite, ojoj vad det lät seriöst, men vill vi inte leva på nudlar i slutet av månaden så är det nog bäst att göra så här hehe! Det är ju inte kul att behöva göra detta innan jul, men vad tusan ska man göra...
Det blir inga dyra julklappar i år, så ni alla som jag brukar köpa till: Det blir bara nåt litet, så ni vet det, jag förväntar mig i och för sig jätte många klappar själv hihihi, nej det behöver inte vara så märkvärdugt, det är bättre att lägga det på barnen!!

Nej nu ska jag gå och planera haha!

Ses igen
puss puss

Kommentarer
Postat av: Sabina

Vad är det dom är tysta om?

2008-10-29 @ 15:17:49
URL: http://biiiina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0