Känner sig inte som nån bra mamma,men...

Hej hopp gummisnopp!! Idag har jag varit på öppna förskolan och haft det mysigt!! Nja det är klart det var lite väl många där så det kändes som om vi satt i knät på varandra. Och nere i en källare och lite luft.... Men förutom det så var det bra!!
 Ludvig har fått spruta idag... tvi det är hemskt! Han vet ju inte vad som väntar när hon kommer där med en stor hemsk spruta och ska sticka... Ha är lika glad för det. Fram till han känner denna olidliga smärta(okej lite överdrivet, men sprutor är hemska) Nej det var nog så kanske att Ludvig var jätteduktig och mamma lite mer nervös och svimfärdig när hon såg nålen... Men jag klarade mig denna gången!!!

När vi kom hem så hade jag ett bråk med Albin. HAn har varit omöjlig hela dagen och kaxig och struntat i vad jag sagt. Det går till en viss gräns sen orkar man inte mer. JAg orkade fram till eftermiddagen vid 5 tiden. Då blev det in på rummet, men då springer han iväg. Då blir det en liksom kokande känsla i kroppen och man vill bara skrika. Men man får ta sig samman och jag fick tag i honom och bar in honom på rummet. Sen fick han sitta där tills badet och sen la han sig. Man känner sig inte speciellt bra som förälder, men man måste ju visa var gränsen går. Det bästa var att han sa förlåt och jag frågade honom varför han sa förlåt. Och det hade han förstått, så nu i slutändan så blev det ju bra iallafall. JAg var ju tvungen att hålla fast vid vad jag sagt om att det blev sängen direkt. När vi sa godnatt sa han "mamma, imorgon lovar jag gör som du säger.Får jag se bolibompa då?". Söta unge!!!!

Jaha nej nu ska jag förbereda inför imorgon!!
Ses igen
pusspuss

(en fråga bara!! Vem är den anonyma kommentaren, och vad menar du? Vilka bilder??Fattar noll pusspuss)

Kommentarer
Postat av: Anonym

mormor tål inte mandel dessvärre så jag kan inte göra den kakan! jag tror det blir kladdkaka med marsmellows i (hur sören stavas det). ni kommer va när pappa fyller år? vi ska äta smörgåstårta :P Puss

2008-10-20 @ 22:05:43
Postat av: Sabina

HAHAHA, den anonyma kommentarern är ju fan jag. trodde jag skrivit mitt namn :P menade med din design. om du mailar bilder till mig kan jag fixa den till dig! haha. förstår du nu ? :) Puss

2008-10-20 @ 22:06:56
URL: http://biiiina.blogg.se/
Postat av: Sabina

okej, inlägget om att mormor inte tål mandel är från mig. sören vad jag glömmer skriva mitt namn!!

2008-10-21 @ 10:49:13
URL: http://biiiina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0