Känner mig väldigt bra just nu!!!!

Herregud vad jag har varit duktig idag!!! Efter jag hämtade barnen då vid 2 tiden så var vi ute en stund och lekte på gatan. Ludvig åkte bil och Albin cyklade!! Sen kom Henke hem och vi fikade lite. Efter det så tog jag tag i gräsklipparen och klippte gräsmattan!! Sen var det dax för kvällsmat och Henke förberedde medan han höll på med uterummet, Så jag tog över när jag kom in. Och nu har jag precis varit ute och gått en halvtimme. Ingen kan påstå att jag varit lat idag iallafall!!!!
Det är klart det jämnar nog ut sig med dagen igår som verkligen slutade illa.... Den slutade med en pizza.... Så allt står nog på noll idag efter att ha varit aktiv haha!!!

Nej nu hägrar duschen och sen soffan!!

Ha det tll nästa gång!
puss puss

Kommentarer
Postat av: Elin

Ha ha, det låter fint med all motion, duktig flicka! Själv ska vi äta marängsviss ikväll och jag har inte rört mig ett skit...oops. Men jag "får" ju äta lite onyttigt nu men annars e det visserligen nog mest Chrille som kränger som en gravid, he he! Ha det fint snäckan. Kram

2008-10-06 @ 19:26:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0