J-A Skit vård....

ÅHHHH J-A skit vård. Jag blir så trött på denna helskottas "servicen" man får i vården. Jag skulle ha ett recept och ringer till apoteket och kollar om jag har ett sånt där elektroninskt. De säger nej det finns inga fler uttag på det. Okej, jag ringer då till vårdcentralen och säger det apoteket sa till mig. Hon går in och kollar i sin lilla data och säger att min doktor skrev ut 3 omgångar alltså 3oo tabletter. Jag har nu ätit upp 100 i min burk och ska ha två burkar till att ta ut. Okej sa jag då får jag väl gå till apoteket och ta ut. Ja och nu har jag varit där..... Gissa vad han sa.....
Nej här finns inget recept på dig. Är du säker på att det var elektroniskt recept?? Döhhh vad tror hon jag är knäpp eller (ja hon känner mig ju inte hehe) Men nu står jag här och och har inga tabletter till imorgon nu och ingen som vet nåt. SÖRENS SKIT! Nej det blir snart K-bladet igen hehehe!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0