Istället för 5 timmars väntan blir det nu det dubbla.....

Ja det är så sant som jag säger hela sverige är felvridet....  Nu har de lagt ner akuten i Hässleholm... Vad händer då. Jo då får ännu fler sitta och vänta på alla stackars doktorer på CSK. Ja så istället för 5 timmars väntetid så blir det väl det dubbla. Så för guds skull bli aldrig sjuka mina vänner!!!!

Idag känns faktiskt jättebra med förskolan! Det var samma visa idag, Ludvig grät inget när jag lämnade honom idag heller. Så det känns bra! På Torsdag när det är dax för "riktig" lämning och man ska jobba så kommer det nog bli kanon!

Imorgon ska vi ha sovmorgon. Och med det menar jag inte att sova till 9-10. Utan det är att vakna i lugn och ro och sen mysa en stund i sängen och sen frukost! Ska bli skönt att slippa stressa upp!
Sen efter lunch ska vi hämta mormor och åka till skånes djurpark. Ska bli mysigt och packa lilla korgen med fika och åka på utflykt!!

Åh vad härligt det är att höra att folk ska gifta sig! Våra grannar ska ställa till bröllop i Maj. Jag önskar så att man kunde få komma på bröllop igen snart! Det är ju sååå vackert! Och gärna nån möhippa oxå. Det är bland det roligaste som finns. Min möhippa kan jag tänka tillbaka på ofta. Alla som gjorde nåt för lilla mig. Man blir såå glad och varm i kroppen när man konkret får bevis på att det finns vänner som tänker på en!!! Så tänk på det alla som går i giftas tankar! Ni lär aldrig ångra er, iallafall inte före möhippan hahaha!!!

Nej nu hägrar lite konversation med min kära make, sen lite godnatt till Albin som fortfarande är uppe och myser med pappa. Så jag måste gör de sällskap!

Ses!!
Sov gott hela svenska folket!!

pusspuss

Kommentarer
Postat av: Malin

Hej Camilla :)



Kul att du gillade kläderna och skorna :) Tack så mycket :) Ha det bra.Kram.

2008-10-07 @ 20:27:52
URL: http://jasminofriends.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0