Irriterad!!!

Godmorgon! Vilken morgon. Jag upp och duschade, sen gjorde jag vid barnen måttligt irriterad att Henke låg kvar i sängen och halvsov. När jag väl fått i mig frukost och barnen ätit kom han. Ooops det visade sig att barnen inte skulle vara på förskolan förrän 10 istället för 9.... Mitt fel... hihi Ja så nu är allt bra igen haha.

Ska på möte med jobbet nu på morgonen det kan ju bli spännande....
Sen börjar jag inte förrän klockan 14. Så Henke och jag har hela förmiddagen själva. Vet ni vad vi ska göra..... åka och handla WOW vad kul...haha. MEn måste man så måste man. Kom på att det var ett bra tag sedan vi var och handlade helt själva så kanske det kan bli skönt.
ses sen.

Puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0